Post by orthestitabus on Feb 8, 2022 15:01:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic 4™ Episode I ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic 4™ Episode I IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka uthållighet hack ▞▞▞
▞▞▞ Sonic 4™ Episode I 2022 version ▞▞▞
Spelet fungerar inte, även efter avinstallation och ominstallation. Hoppas utvecklarna fixar sig för jag tycker om att spela ljudspel
I really like your blog.. very nice colors & theme. ... In the ninth episode of the first season, Wilson objected to a sex scene,
Jag kör spelet från en Tesco (Pegatron) Hudl 2 och jag får 1 FPS. Jag väntade faktiskt på att komma in i spelet och när jag snurrar går spelets framerate till 60 FPS.
Jag älskade de här spelen på min galaxy s2. Men nu när jag har en not 4 med lollipop kommer det här spelet inte ens att ladda bara en svart skärm. Jag älskar dig Sega men du måste göra bättre ifrån dig.
Jag har länge försökt få Sonic 4-spelen på min surfplatta sedan början, och när jag äntligen gjorde det ångrade jag det aldrig, eftersom Sonic 4-spelen är mina favoritspel någonsin på min surfplatta. Coola bossar, exklusiva nivåer, catchy musik, pek- och tiltkontroller och klassiskt ljudspel och miljöer hjälper till att göra den här Segas bästa uppföljare till Sonic and Knuckles. Väntar nu på att köpa Sonic CD på min surfplatta, om den kommer tillbaka.. Hoppas på det bästa!
Det är som att de fokuserade på grafiken mer än på spel.. Det är inte det första spelet.
Det är ett bra spel om du är ett äkta soniskt fan och trogen franchisen. När jag laddade upp spelet på min S9+ sa det något om att den senaste uppdateringen för spelet kanske inte fungerar för min telefon och sa något om att kontakta utvecklarna och vart jag skulle gå för att hitta rätt versionsuppdatering för den här telefonen. Jag märkte på titelskärmen att Sonics rörliga hand inte är fäst vid hans arm så jag trodde att det var en slags bugg. Om jag kunde få lite hjälp skulle det vara mycket uppskattat Sega
Det här spelet är fantastiskt! det fungerar fantastiskt på min Samsung Galaxy s6 android 7.0 rekommenderar detta spel om du inte har android lollipop eftersom det inte är kompatibelt
Sonic 4™ Episode I Arcade rkyf
En riktig klassiker för mig, jag vet att ni GÅR FÖR NUMMER 1!
VAR ÄR SONIC 3 VARFÖR HOPPADE DU DET SEGA?!
Topprankade spel!
Jag tycker att specialspelet på telefonen är skit.
Både avsnitt 1 och 2 fungerade felfritt med kitkat och fungerade för Lollipop 5.0.2 ett tag tills jag var tvungen att radera min telefon. Nu och jag installerade om dem nu fungerar de inte alls. Båda kraschar med svart skärm och jag betalade $3,00 per styck för dessa spel och båda fungerar inte. Uppdatera och åtgärda problemet. Det här var mina favoritspel att spela och nu kan jag inte och fick pengar. Jag använder sony z3 5.0.2
Detta är ett perfekt spel för ett gammaldags Sonic-fan som jag själv!! När det gäller kontrollfrågan, tryck inte på det som en d-platta, håll vänster tumme mot riktningsknappen så går det mycket smidigare!! Varför men läsningen av telefonens tillstånd och identitet va SEGA?
Utmärkt, känns som om den var gjord för en Sega-konsol. Hoppas att få se mer från Sega i framtiden. Här är en helt egen konsol!
Rest in Pieces Arkada ckr
Jag älskar det här spelet, skulle ge det 5 stjärnor om det inte var för ljuden. Fixa ljuden så ger jag 5 stjärnor
Jag älskar sonic. Det gör jag verkligen. Men kontrollerna är hemska. Jag vet inte om det bara är jag, men jag kan inte hoppa när jag springer, och det gör det här spelet ospelbart. Det är riktigt synd, för det ser vackert ut på min nexus.
Sonic 4™ Episode I আর্কেড hyuw
HEMSK, HEMSK, HEMSK!!! När man verkligen tror att Sega tog tillbaka klassikerna... BOOM!!! (ordlek inte avsedd) JAG KÄNNER JAG SOM NÅGRA BERUTA OCH NÅGRA FÖRSKOLER GJORDE DET HÄR SPELET!!!
Un point sur la synchro française avec Sylvie Neuville - Nahïad
Det här skulle vara bättre om vi bara är gjorda efter sonic och knogar.
Jag gillar spelet men kontrollerna är alldeles för små. Jag brukar ge upp att spela för att de blir så frustrerande att använda.
Jag hatade allt med det här spelet men det enda jag faktiskt gillade med det var Super Sonic. Super Sonic får dig faktiskt att känna dig snabb och och hans animationer ser fantastiska ut men mina två största klagomål om det här spelet är att det är 100 % original och Eggman-bossen slåss från vad jag minns Eggman är inte menad att ha kollision efter träff så det tog mig timmar att slå de senaste 3 cheferna faktiskt strunt i att han alltid hade kollision men han är inte menad att vara så stor så i labyrintzonens chef kom jag på att jag alltid blev fälld och klämd och kaossmaragderna var väldigt tråkiga . Så ja, det är min åsikt om det här spelet
Sonic the Hedgehog är igång i det här snabba och coola multiplayer-racingspelet och stridsspelet från SEGA! Löp och tävla i multiplayer-strider med riktiga
Hämta My Singing Monsters Composer APK 1.2.2 (senaste versionen) Android App ... Ladda ner Sonic The Hedgehog 4 Ep. II .apk För Android.
Det bästa spelet för mig att spela för underhållning och för att spela och för att avsluta huvudhistorien
Behöver göra ep2
Jag älskade spelet innan men nu kan jag inte ens starta det, jag har avinstallerat många gånger och startat om telefonen men det blir fortfarande svart efter den vita skärmen. Kör z3 senaste fmw
Det här spelet suger kuk
Bland de hårdaste av hårda - Formina
Abenteuer - Game Rankings - lyricsodus
Återbetalas.
än så länge går det här spelet fint, några fördröjningar här och deras men problem. mitt enda klagomål är att med en bluetooth-kontroller (ps3-kontroller) är hoppknappen R3 och paus är X,O,[], eller triangel. move är Dpad som är den enda normala kontrollen i detta spel
Sonic 4™ Episode I Arkada bssv
Gamereactor nr 52 by WizKid - Issuu
All Good Sonic Models - Workshop - Steam Community
Okomplicerat att få ut det mesta av universitetet i mitt huvud av
Jag trodde att det skulle bli ett bra spel men jag hatar hur det ser ut så jag spelar hellre sonic 4 ep2
den pisics sjuka men dess kindi bra