(Android) Kitchen story: Food Fever – Cooking Games codeert veel kristallen
Feb 8, 2022 14:52:37 GMT
Post by orthestitabus on Feb 8, 2022 14:52:37 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codeert veel kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Kitchen story: Food Fever – Cooking Games Fritidsspill awa
Het spel is interessant.... Maar toch hebben de klanten geduld nodig. 😉
Als ik geen ingrediënten meer heb en het volgende niveau niet kan spelen zonder echt geld te betalen, stop ik met het spel. Ik zou zijn blijven spelen, maar nu ben ik gefrustreerd. Wie weet of ik terugkom. Je beperkt ook het aantal ontvangen munten, zodat ik niet kan upgraden. Ik heb zelfs alle beschikbare commercials bekeken en kon de door jou aanbevolen items nog steeds niet upgraden voor een paar levels!
Het is een heel leuk spel, je kunt offline spelen, er zijn enkele advertenties, afgezien van dit is het een heel interessant spel. het heeft een beperkte tijd en het laat je sneller werken. Ik vind het zo leuk.
Leuk amusementsspel, ik ben er dol op,☺️
Beschrijving
Ik was dol op het spel, maar als we de items willen bijwerken, zijn de munten te weinig wanneer ze worden verzameld
Ik begrijp niet dat ik alle niveaus goed heb, ik bedien alle klanten op tijd en ik ben niet geslaagd voor het niveau? Het maakt niet uit hoe sneller ik was .. Deze game is absoluut waardeloos. Dit zijn de redenen waarom ik deze waardeloze games nooit zal spelen, zolang ik leef: PS/ Wat een verspilde tijd is deze waardeloze en saaie game (SPEL)
Dit is mijn favoriete spel omdat er zoveel niveaus zijn. Ik hou zo veel van dit spel
Goed spel, sommige van deze apps hebben meer tijd nodig, omdat het niet genoeg is om uitdagingen te voltooien. Let op dat er niet genoeg tijd is om het ijsplein van level 16 te voltooien, repareer dit verdomde spel
Leuk.. Ik heb alle niveaus voltooid..✌️..Ik geef 4 sterren ..bcz., Aan het einde van het spel ..laatste niveau is bijna een kopie van een ander niveau 😬..maar het is verbazingwekkend.
Wel een grappig spel
Dit was eigenlijk een van mijn favoriete games. Het vermaakte me. Maar ik kon niet naar een hoger niveau gaan, het spel liep vast en ik kon geen nieuwe uitdagingen ontgrendelen. Ik denk dat ik het 3 keer opnieuw heb gedownload, maar het was nog steeds hetzelfde..
ik zou deze game een 5-sterren hebben gegeven, maar het duurt 4 uur om voorraden te krijgen. het zou niet zo lang moeten duren om voorraden te krijgen.
Het is zo moeilijk om munten en edelstenen te verdienen, je kunt items niet meteen upgraden.. Er zijn geen gratis items die je kunt gebruiken zodat je sneller kunt spelen.. Ik geniet ervan, maar ik ben verdrietig.. Dat ik items niet sneller kan upgraden.. Alle items die nuttig kunnen zijn, hebben edelstenen en geld nodig
Deze game gaf me 250 tassen, maar nu krijg ik 50 tassen, repareer dit alsjeblieft op mijn telefoon
Kitchen story: Food Fever – Cooking Games Thông thường vnfz
De game is echt goed en de graphics zijn mooi, ik zou willen dat de benodigdheden niet zo snel opraken
Kitchen story: Food Fever – Cooking Games Jednoduché hry epe
Apparatuur updaten is irritant... De munten zijn constant, maar de update van apparatuur is hoger
Het is een goed spel..maar ik kan geen geld, diamanten en voorraden verdienen..... zeer lage voorraden... Ik kan niet blij zijn met deze app
Blocky Cars tank online pvp Action huxp
Kitchen story: Food Fever – Cooking Games Казуални kad
Vet moeilijk ik kom niet voorbij challenge 14
Interessant Dit is een goed begin voor het spel, de graphics zijn nogal basaal vergeleken met de andere spellen zoals deze die ik speel. Het gaat heel langzaam. Het begint al snel in het spel om geld te vragen voor dingen. Met de meeste spellen kun je verder komen voordat het financieel wordt. Dus ik zit op het 2e niveau en het vraagt nu al om geld om het makkelijker te maken. Er zouden andere opties moeten zijn om de dingen te verdienen die je nodig hebt.
Wow niets dan geld dat is alles wat je mensen willen! Maak een cool spel voor geld, niet voor mensen die het leuk vinden om het te spelen.
Kitchen story: Food Fever – Cooking Games Thông thường vnfz
het duurt lang voordat je mandje warm je betaald om naar de volgende uren te gaan vol is. 3uur lang wachten voor 1 mandje
Zo'n geldklopperij. Moeilijk te upgraden als je er niet voor wilt betalen.
Ik vind het spel leuk tot ik een bepaald niveau bereikte en na het sluiten van de advertentie werd het scherm helemaal leeg. Dus nu gebeurt dit elke keer als ik probeer te spelen.
Dit is een leuk spel, wat ik niet leuk vind aan dit spel is dat als je tijd voorbij is, het niet stopt met koken, dan win je natuurlijk
Ik vond dit spel niet leuk.... Bevat veel advertenties... Ik vond het niet leuk om dit spel te spelen.
Veel te veel advertenties, als het doorgaat, moet ik het spel verwijderen. Het is een leuk spel, maar ik heb het gevoel dat ik constant aan het wachten ben op het spel, tussen de niveaus in, want als de advertenties.
Spel blijft sluiten, speelt een advertentie af en stopt dan en gaat helemaal naar een andere advertentie, dan zal het spel opnieuw starten, de-installeren, gewoon te veel problemen om op te lossen om alleen maar een spel te spelen
Leuk, maar advertenties blijven verschijnen en dat leidt af... ook het spel is erg traag en dat maakt het soms ook saai
Ik vind deze game leuk omdat dit een kookspel is en ik hou van koken omdat ik een meisje ben en deze game geen geïnteresseerde game is, maar OK OK voor offline game 👌🙃
Het is een goed spel, maar na een tijdje moet je extra gegevens downloaden
Kitchen story: Food Fever – Cooking Games Fritidsspill awa
Dit is een zeer interessant spel❤️. Ook met zoveel niveaus en met lage mb💙. Ik hou echt van dit spel💖. Je moet het zeker installeren. ️ BEDANKT VOOR HET LEZEN❤️
Leuk spel maar service erg traag advertentie ook geïrriteerd